Keywords v1.2

web-searchKolejna część z nowego miesiąca najbardziej oryginalnych keywordów wpisywanych w wyszukiwarki, które doprowadziły do Security News.

  • gulczas klub — u mnie w piwnicy, zbiórka codziennie o 8.30
  • tablica kodow ascii — for (int i = 0; i <= 255; i++) printf(“%c”, i);
  • amatorskie stosunki seksualne — NK + fake photo
  • buffer 0% – przerywa radio co zrobic — włączyć TV tempy…
  • cena generatora liczb losowych — bezcenne
  • co daje trial reset 2.9a.rar — urodę 16 latki
  • co powiecie o truecrypt — NSA maczała tam swoje paluchy
  • dlaczego mczat nie dziala — bo nikt tego nie obsługuje, proste
  • hasla zwiazane z lasem — zupa grzybowa o smaku bigosu
  • jak zabic terminatora — świetlnym mieczem
  • jak zalatwic upierdliwego sasiada — terminatorem
  • najlepszy system do hakerstwa — C64 + joystick
  • podejrzane wiadomosci na fotka.pl — sorry, to było do kogoś innego
  • poznam hakera — witam, jestem Paweł Jabłoński, w czym mogę pomóc?
  • riwersing — tylko dla zaawansowanych!
  • stare babcie slap — pimp slap dla emerytek!
  • starforce spryciarze — pure pro
  • ulotki burdeli — na priva napisz 😉
  • wizyta w eset — trauma na resztę życia
  • zakaz kitesurfingu — na pobliskim basenie
  • biurowe jebanie — tylko na Aeronie
  • gole babki nie do zdecydowania — what, what, what?
  • pudliszki — najlepsze do pomidorówy
  • wzor binarny wirusa — 0111010101110111001110010101… itd.
  • co zrobic zeby podlaczyc t1000 do komputera — wsadzić mu wtyczke USB do tyłka
  • fale moga zabic — zwłaszcza po pijaku!
  • gnije w jelitach — fuj!
  • hakerski system kombajn — Ursus
  • ilu jest ochroniarzy w protektorze — a ty co, robisz w GUSie?
  • jak zrobic bijace sie ludziki na pulpicie — plastelina + pare godzin pracy
  • jak zrobic newsy z flaga pl — ?
  • jak zwalczyc security tool — innym security toolem dummy!
  • jebanie na wsi — na słomie albo w lesie
  • kobieta koder — J.R.
  • kombajn przy pracy — kolejny URSUS?
  • kody wirusuw eset — nom je kitrają, żeby nikt się nie kapł
  • lubicie chodzic w drewniakach — wole w japonkach
  • maczeta cacko — Ontario Military Jungle Machete
  • porzadne jebanie — …
  • praca w firmach — nużąca z biegiem czasu
  • tic tac biegunka — patrz składniki -> aspartam
  • twoja stara robi strone w excelu — a twoja w kalkulatorze
  • zbudowali robota do wojny terminator — kaj?
  • jak zablokowac internet przed sasiadem — schować go w szafie
  • jak zarobic na huja sasiadowi — po cichu
  • jak zrobic zeby muza chodzila haker — trza crackera zatrudnić
  • dzieki czemu nauczyc sie hakerstwa — dzięki własnej głupocie
  • “error occurred during reverse engineering — lol u lame” — so true
  • jak wnerwiac ludzi — nasikać im na wycieraczkę
  • stukanie mlotkiem w sciane-decybele — kolejny pojeb?
  • szkola hakerow zapomnialem nicku — L4m3P0w3rH4ck3r
  • wnerwianie faceta — grozi pimp slapem!
  • zlodziej hipnotyzer — twój stary

    Komentarze (4)

    gustawkit

    wizyta w eset — trauma na resztę życia, dobre chociaż biorąc pod uwagę twoje iq można się tego spodziewać, może wpadniesz do nas (traume można przeżywać na wiele sposobów :),,, ja proponuje spotkanie z ziomalami i dobrego kaca 🙂

    Odpowiedz
    gustawkit

    haha, prokurator ma szczęście, że cię nie spotka. tak czy siak, prędzej czy później spotkamy się przy piwku, męczy mnie to od ponad 10 lat.. ale nie sugeruje, że to był nocny koszmar :).. chociaż socjologicznie rzecz biorąc to może być traumatyczne przeżycie

    Odpowiedz

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *